KAWAN@2

KAWAN@2

Friday, November 18, 2011


COMMANDERS @ 20!
COMMANDERS JAMBOREE KE - 7

 this are the faces home of future leaders..insha-Allah..Commanders batch 20...

dari kiri ke kanan : KRM HAZIM..KRM IZDIHAR..KRM RIZUWAN..KRM AMIREL...
wah2..dh jd komander nampak..alhamdulillah setelah menempuhi pelbagai cabaran akhirnya berjaya juga..:)..

Commanders SARAWAK(SRS) N SABAH(2nd Battalion)..together from borneo..sweet memories after Obstacles running courses at negeri sembilan..
 WE ARE the LEGENDS COMMANDERS
 CIkgu Remy ishak!.hehe..promotion beg semasa di LCCT..haha..Carik tambang tiket utk pulang..(guro jak).
cikgu yang sporting..terima kasih cikgu kerana sanggup bersama kami semua :)..

 The faces of Terrorists in UiTM kuala pilah, Negeri Sembilan..
Kerja Khidmat Komander di kuala pilah negeri sembilan..paling enjoy lah time ini..macam2 dibuat..apa2 saja boleh..janji berkhidmat..hehe. :)..

Alhamdulillah..semua komanders yang pergi ke negeri sembilan utk jambori ke 7 ini penuh dengan semangat juang yang tinggi walaupun semasa jambori dan training ada yang sakit..tetapi oleh sebab semangat sepasukan yang tinggi maka kita maju kehadapan dan tempuhi segala cabaran dengan penuh bersemangat dan tidak pernah putus asa :)..TAHNIAH!

semasa libk juga kita bermulalah saat detik2 utk mengenali antara org lain dan menerima keluarga baru dikalangan kita sendiri..bermacam2 hidangan telah 4 org instructor hidangkn kepda kami semasa libk..terbaik..hehe..hidangan itu mengajr kami siri 20 menjd satu keluarga..
ok..samapi sinilah..just opinion jak dari aktiviti dalam masa 1 bulan yang lepas di uitm bermula 10 oktober - 2 november 2011.. Assalammualaikum..tq kerana visit blog Ramli a.k.a Amirel

No comments:

Post a Comment